onsdag 4 maj 2011

Testpilot? Maybe baby!



Så vad händer? Jag sitter i min yacht med tjejjerna, och plötsligt ringer Smartson! Av alla killar svarar jag då denna herre i telefonen. Han har ett erbjudande! Han vill att jag ska testa en dator han har på lager.
Om jag sköter mig och jag tycker om den, får jag behålla den efter provtiden. Som jag sa till S, vad ska jag med en dator till? Jag äger ju åttiosju procent av Microsoft som det är, jag har datorer som använder mina datorer. Men visst, varför inte. Den blir kanske en bra julklapp till en av mina många, många beundrare; Vad vet jag?

Som den vänliga individ jag är kan jag varmt tipsa om detta, jag vet att det finns folk som läser det här blogginlägget på datorn i en elektronik-affär. Just du! Ta ödet i egna händer och försök skälv att lägga dina tassar på den dator som eventuellt blir över.

I allt alvar dock; testpilot åt Smartson är en sweet deal, jag kan varmt rekommendera det.

Mer info här
Datorn i fråga ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar